Podpisy pacjentów na urządzeniach mobilnych!

Czas na kolejną potężną aktualizacje! Tym razem do IQ Dental trafia możliwość przyjmowania podpisów pacjentów na urządzeniach mobilnych! Mamy nadzieje, że usprawni to pracę w waszych gabinetach! Do tego oczywiście kolejne usprawnienia, które ułatwią korzystanie z aplikacji IQ Dental, zapraszamy do lektury!

1. Zbieranie podpisów pacjentów na urządzeniach mobilnych
W pierwszej fazie wdrożenia zbierania podpisów w wersji elektronicznej dodaliśmy możliwość podpisu
  a) Ankiety COVID,
  b) Ankiety ogólnej,
  c) Wywiadu medycznego.
Przykład:
1. Otwieramy kartę pacjenta i wybieramy np. Ankietę COVID, a następnie klikamy ikonę QR kodu.


2.  Następnie otworzy się okno z QR kodem. Aby go użyć należy:
  a) Otworzyć aplikację "Aparat" na urządzeniach firmy Apple
  b) Pobrać aplikację do czytania kodów ze sklepu Google Play dla urządzeń z Androidem
Kod skanujemy na urządzeniu, na którym później pacjent będzie dokonywał podpisu. Może być to zarówno tablet dostępny na recepcji, jak i urządzenie mobilne pacjenta.


3. Po zeskanowaniu kodu na urządzeniu mobilnym, otworzy się nam okno, gdzie pacjent będzie mógł uzupełnić, a następnie podpisać ankietę.


Po kliknięciu ZATWIERDŹ, podpisana ankieta zostaje zapisana w systemie. 
Proces wygląda analogicznie w przypadku Ankiety ogólnej oraz Wywiadu medycznego


2. Odświeżenie wydruku historii wizyt



 
3. Prezentacja historii zmian konkretnej wizyty
Będąc na widoku wizyty, po kliknięciu Historia zmian, otworzy się okno z informacją  o historii zmian związanych z tą wizytą. 



4. Zmiana koloru suwaków
Dla poprawy komfortu korzystania z kalendarza, zmieniliśmy kolor, a przede wszystkim poszerzyliśmy suwaki.



5. Wiele lokalizacji
Dodaliśmy możliwość dodania wielu lokalizacji.
Najważniejsze informacje:
  a) Każda lokalizacja może mieć przypisanych innych lekarzy,


  b) Przełączanie pomiędzy lokalizacjami odbywa się za pomocą listy dostępnej w górnej części aplikacji,


  c) Mamy wspólną bazę pacjentów dla wszystkich lokalizacji,
  d) Wszystkie statystyki, za wyjątkiem tych dotyczących pacjentów, prezentowane są per lokalizacja.


6. Rozszerzenie wyników globalnej wyszukiwarki
Oprócz imienia i nazwiska pacjenta, mamy teraz informacje o numerze telefonu, numerze PESEL oraz adresie zamieszkania.



7. Odświeżone widgety



8. Odświeżony moduł zadań



9. Optymalizacja modułu znajdź wolny termin/przełóż wizytę
Poprawiliśmy filtry według których aplikacja wyszukiwała wolne terminy i oprócz grafiku pracy lekarza, bierzemy teraz pod uwagę również dni pracy gabinetu, czyli np. święta państwowe lub inne dni wolne od pracy zaznaczone w Ustawieniach kalendarza.

 
10. Automatyczne zarządzanie wizytami dezaktywowanego pracownika
Przy próbie dezaktywacji pracownika, będzie możliwość globalnego zarządzania jego wizytami. Możemy albo odwołać wszystkie wizyty lub przepisać je na innego pracownika.




Co dalej?
W następnym tygodniu kończymy prace programistyczne związane z integracją z systemem P1 oraz połączeniem z modułem e-recept i rozpoczynamy testy na naszych kontach.
Dodatkowo wprowadzamy inne większe lub mniejsze zmiany związane zarówno z nowymi rekomendacjami naszego działu prawnego oraz zgłoszeń od użytkowników IQ Dental.